Prva poslovna društvena mreža namenjena je poslovnom umrežavanju potencijalnih poslodavaca i kandidata koji traže posao.
LinkedIn je poslovna mreža koja ima preko 670 miliona korisnika i postoji od 2003. godine. Kompanije ovu socijalnu mrežu sve više koriste kako bi pronašle nove kadrove, a istraživanja pokazuju da je preko 89% poslodavaca zaposlilo nekoga preko LinkedIn-a.
Za profilnu fotografiju izaberi onu sliku na kojoj ti je fokus na licu, a ne na celoj figuri. Neka pozadina fotografije bude jednobojna, a na slici budi nasmejan/a. Cover fotografija neka se uklapa sa profilnom, pa neka pozadina bude jednobojna ili neka na njoj bude grad u kojem živiš.
Ne koristi Linkedin ramove za sliku koji sadrže #openforwork, kao ni fotografije sa efektima ili one gde nisi u prvom planu.
Osnovna uloga Headline-a jeste da omogući poslodavcima da brzo i lako pronađu željenog kamdidata za posao. On treba da sadrži ključne reči koje opisuju tvoju željenu ili trenutnu radnu poziciju.
U Headline nemoj da stavljaš emitikone, niti da si unemployed, open for new opportunities, niti looking for a job.
Da se lako i efikasno predstaviš poslodavcima i kolegama u About sekciji odgovori na sledeća pitanja:
Osim navođenja dosadašnjeg iskustva i njegovog trajanja, poželjno i korisno je napisati sažetak obaveza i zaduženja koje si na nekoj pozici obavljao/la kako bi poslodavac stekao širu sliku.
Na ovaj način poslodavac ima uvid u tvoja konkretna zaduženja i može da pretpostavi šta si naučio/la tokom prethodnog zaposlenja i radnog iskustva.